30-06-2020

Kindcentrum Heidepoort gaat groeien!

Na de zomervakantie gaan wij een babygroep openen zodat we nu ook de allerkleinsten (0-2 jaar) een fijne plek kunnen bieden. Dit doen we tijdens schoolweken op maandag, dinsdag en donderdag van 7.30u (verlengd 6.30) tot 18.00 (verlengd 18.30 uur).

Eventueel kunnen ook kinderen van 0-2 jaar komen op woensdag en vrijdag onder peuterspeelzaal tijd (8.30-12.00u).

Kindcentrum Heidepoort blijft een gewone Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen vestiging (dus geen uur afname zoals bij Foxkidz).

Wanneer ouders ook op dagen dat de school/peuterspeelzaal gesloten is opvang nodig hebben zal de opvang op Foxkidz Inghelosenberghe in Sint Jansteen aangeboden worden. Hiervoor krijgen ouders een apart Foxkidz contract.

Voor meer informatie en/of aanmelden kunt u contact opnemen met Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen 0115-612368 / heidepoort@kinderopvangzvl.nl.

Of kom gewoon een keer langs op onze locatie!

< Leren Anders Organiseren (LAO)