Spring naar hoofd-inhoud
05-07-2019

Voor- en naschoolse kinderopvang op BS Heidepoort

We zijn heel blij u te kunnen melden dat we op BS Heidepoort kunnen starten met kinderopvang. Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen zal op onze school tijdens schoolweken opvang gaan organiseren voor 2- 12-jarigen op maandag, dinsdag en donderdag. Wij hopen de voor- en naschoolse opvang (van 7.30 u tot 8.15 u en van 15.00u tot 18.00 uur) aan te kunnen bieden vanaf september/oktober in het volgende schooljaar. Het vraagt nog heel wat (administratieve) organisatie om dat te regelen, maar wij werken er samen met Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen hard aan om daar zo snel mogelijk mee te kunnen starten. De voor- en naschoolse opvang van 2- en 3-jarigen start direct in het nieuwe schooljaar. Indien de behoefte aan kinderopvang groeit is er een mogelijkheid om ook op woensdag en vrijdag kinderopvang aan te bieden. Wij streven er in ieder geval naar om 5 dagen per week opvang aan te kunnen bieden. Heeft u interesse in dit aanbod en/of heeft u nog vragen omtrent de kinderopvang op BS Heidepoort? Neem contact op met Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen met Jennifer Leenknecht via het mailadres jleenknecht@kinderopvangzvl.nl of 0115-612368.
< Heidepoort ontmoet koningin Maxima